Friday 16 April 2010

From the bottom of my heart~

Assalamualaikum~

Selepas berhempas pulas selama seminggu lebih disebabkan minggu ujian yang memang menjadi rutin bulanan kitorg, akhirnya berakhir juga exam week this month. I know every one of my friends rasa tensed, near crazy and nak pecah kepala dalam usaha menghafal dan mengingat segala macam nama dan struktur tulang serta otot-otot yang ada dalam tubuh badan manusia. Saya faham perasaan anda semua. Tidur saya xcukup. Kadang2 tidur pukul 3 pagi, then bangun balik pukul 4 pagi just to study. Sometimes tu rasa macam dah tepu otak ni sebab asyik membaca buku/modul/teks yang sama berulang-ulang kali sampai rase bleh quote balik every word dalam buku tu. Tapi mungkin dah menjadi kebiasaan untuk berusaha sampai ke saat yang terakhir sebelum menyerahkan segalanya kepada Illahi. Setiap saat kita berjaga tu rasa perlu diletakkan sepenuh tenaga dan usaha atas sebab nakkan apa yang ingin dicapai. Mungkin apa yang diharapkan itu tercapai, Alhamdulillah. Dan mungkin juga xseberapa apa yang diinginkan tapi itu bukan tanda di mana kita patut give up *so many times that I felt like giving up but NOO, I won't!!!!* Life's a climb, but the view is great~

Maafkan saya, saya terlalu emotional hari ni. Rasa begitu bahagia sekali bila exam dah selesai. Kitorg dah plan macam2 utk memenuhi waktu lapang yang ada ni. Bowling, makan2 bersama, bergambar, shopping *padahal tgh sengkek*. Oh, begitu rupanya perasan bahagia. Tak terkata betapa bahagianya saya. I hope you guys feel what I'm feeling. Haaa~

Walaupun dengan segala macam masalah rumah buat masa ini, saya tetap rasa bahagia. Walaupun xde air di kolah, saya still rasa segar cam baru lepas mandi.

Ketensionan saya selama di rumah baru ni mungkin diperasani *wujud ke word ni?* oleh teman2 sebilik saya, Hunnay dan Piqau! Merekalah yang terpaksa endure with my singing, lalaking, crazying, occasional bursts, kejiwangan, kegedikan, kemengadaan, kemenyampahan dan pelbagai "ke-an" lagi. Dan mereka jugalah yang menemani dan jadi partners in crime selama kemengarutan saya ni. Semua gelak ketawa saya hargai dan akan saya ingat selamanya InsyaALLAH~ *kalo saya lupa jgn marah eh...saya terkenal dgn masalah mengingat saya ni. Just know that I won't do it on purpose*. Dan saya berharap kita dapat senang dan selesa antara kita and go through hurdles and obstacles in the future together. To my former housemates...don't worry, saya xkan lupakan anda semua walaupun kita dh lain rumah dan jarang berjumpa. Makan tengah hari and malam pon dh asing2 kn~ ahaha...

Sekali lagi maafkan saya sebab terlalu emo plak arini. Ala...bukan selalu pun kn? Hihihih :P

Huih...lamanye xshopping.....
Ok that's all for now~

No comments: